
چری تیگو 5 یکی از شناختهشدهترین کراساوورهای چری در ایران است که توسط مدیران خودرو عرضه شد. این خودرو با طراحی جذاب، کابین جادار و امکانات رفاهی متنوع توانست بهسرعت در میان خانوادههای ایرانی محبوبیت پیدا کند. تیگو 5 بیشتر برای استفادههای خانوادگی و رانندگی شهری و جادهای طراحی شده و بهعنوان رقیبی برای خودروهایی مثل جک S5 و امویام X33 پرو شناخته میشود.
چری تیگو 5 مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT است که با موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی هماهنگی خوبی دارد. این گیربکس پیوسته متغیر (CVT) رانندگی نرم، بیصدا و اقتصادی را برای راننده فراهم میکند و در مسیرهای شهری عملکرد روانی از خود نشان میدهد. نسخههای دندهای این خودرو در بازار ایران عرضه نشد و تمام مدلها با گیربکس CVT به فروش رسیدند.
تعویض دنده نرم و بدون ضربه.
مصرف سوخت مناسب بهویژه در رانندگی شهری.
دوام قابل قبول در استفاده روزمره.
هماهنگی خوب با موتور 2 لیتری برای رانندگی خانوادگی.
در شتابگیری ناگهانی، عملکرد گیربکس کمی کند و سنگین است.
حساسیت به کیفیت روغن گیربکس و نیاز به سرویس منظم.
در مسیرهای سربالایی یا با بار سنگین، فشار بیشتری به گیربکس وارد میشود.
تعویض روغن گیربکس CVT هر 40 تا 50 هزار کیلومتر توصیه میشود.
بررسی سیستم خنککننده گیربکس برای جلوگیری از افزایش دما ضروری است.
استفاده از روغن و قطعات اصلی مدیران خودرو برای جلوگیری از آسیبهای احتمالی اهمیت بالایی دارد.
نسبت به جک S5، گیربکس تیگو 5 نرمتر است اما شتاب و کشش کمتری دارد.
در مقایسه با هایما S7، گیربکس تیگو 5 اقتصادیتر است اما توان کمتری در مسیرهای طولانی و پرشیب دارد.
نسبت به امویام X33 پرو، گیربکس CVT تیگو 5 پیشرفتهتر و نرمتر عمل میکند.
چری تیگو 5 با طراحی جذاب، امکانات مناسب و گیربکس CVT نرم و اقتصادی، یکی از گزینههای محبوب در میان کراساوورهای خانوادگی بازار ایران است. این خودرو برای رانندگی روزمره و سفرهای خانوادگی انتخاب مناسبی محسوب میشود. با اپلیکیشن کارا میتوانید به تعمیرگاههای معتبر، مکانیکهای متخصص و قطعات یدکی اصلی چری تیگو 5 دسترسی پیدا کنید و تجربه مالکیت ساده، مطمئن و بیدردسری داشته باشید.

ام وی ام X55 در نسخههای استاندارد به دو ایربگ راننده و سرنشین جلو مجهز است. در تیپهای فولآپشن، این خودرو به ایربگهای جانبی و پردهای هم مجهز میشو

ام وی ام X22 به صورت استاندارد مجهز به دو ایربگ راننده و سرنشین جلو است.

ام وی ام 110 در بیشتر نسخههای عرضهشده در ایران به صورت استاندارد دارای دو ایربگ راننده و سرنشین جلو است. این ایربگها به کمک سنسورهای ضربه، در صورت
نظرات کاربران
نظری وجود ندارد.
برای ثبت نظرات خود ابتدا وارد حساب کاربری شوید.