
تویوتا لندکروزر (Toyota Land Cruiser) یکی از شناختهشدهترین و با دوامترین SUVهای لوکس و آفرود در جهان و بازار ایران است. این خودرو بهخاطر کیفیت ساخت بینظیر، توانایی خارقالعاده در مسیرهای سخت، موتور قدرتمند و کابین جادار، محبوب خانوادهها و علاقهمندان به سفرهای طولانی و آفرود حرفهای است. لندکروزر ترکیبی از راحتی، قدرت و ایمنی بالا را ارائه میدهد که آن را به یک گزینه رویایی در میان SUVها تبدیل کرده است.
لندکروزر در نسلهای مختلف با گیربکس اتوماتیک 6، 8 و 10 سرعته عرضه شده است که هماهنگی بسیار خوبی با موتورهای بنزینی و دیزل قدرتمند این خودرو دارد. سیستم انتقال قدرت به تمام چرخها (4WD) با حالتهای مختلف رانندگی، امکان عملکرد فوقالعاده در جادههای آسفالت و مسیرهای آفرود سنگین را فراهم میکند.
دوام بسیار بالا حتی در شرایط سخت و آفرود سنگین.
تعویض دنده نرم و بیصدا، مخصوصاً در نسخههای اتوماتیک 8 و 10 سرعته.
هماهنگی کامل با موتورهای قدرتمند V6 و V8.
قابلیت انتقال قدرت به هر چهار چرخ با سیستم 4WD و حالتهای انتخابی رانندگی.
حساسیت به تعویض روغن دورهای و کیفیت آن، به خصوص در نسخههای جدید 8 و 10 سرعته.
هزینه نگهداری و تعمیر نسبتاً بالا در مقایسه با SUVهای چینی یا کرهای.
شتاب اولیه کمتر نسبت به خودروهای اسپرت یا SUVهای سبکتر.
تعویض روغن گیربکس اتوماتیک هر ۵۰ تا ۶۰ هزار کیلومتر ضروری است.
استفاده از روغن گیربکس اورجینال تویوتا برای دوام بیشتر حیاتی است.
بررسی دورهای سیستم خنککننده گیربکس و دیفرانسیلها باعث افزایش عمر سیستم انتقال قدرت میشود.
نسبت به رنجروور و مرسدس G-Class، گیربکس لندکروزر دوام بیشتری در آفرود و مسیرهای سنگین دارد.
در مقایسه با SUVهای چینی مانند هاوال H9 و دانگ فنگ 580، گیربکس لندکروزر قابل اعتمادتر و با طول عمر بالاتر است.
نسبت به تویوتا پرادو، گیربکس لندکروزر قدرتمندتر و مناسب برای بارهای سنگین و مسیرهای سختتر است.
تویوتا لندکروزر با گیربکس اتوماتیک پیشرفته و سیستم 4WD، یکی از مقاومترین و قدرتمندترین SUVهای بازار ایران و جهان است. دوام بینظیر، توانایی عالی در آفرود، راحتی بالا و امکانات رفاهی کامل، لندکروزر را به انتخابی ایدهآل برای خانوادهها و علاقهمندان به سفرهای طولانی و سخت تبدیل کرده است.

گیربکس لکسوس یکی از نقاط قوت اصلی این برند ژاپنی است که تجربه رانندگی نرم، راحت و لوکس را فراهم میکند. دوام بالا، هماهنگی با موتور و سیستم هیبریدی و

پرادو در نسخههای فولآپشن دارای ۷ تا ۹ ایربگ است: راننده، سرنشین جلو، ایربگهای جانبی صندلیهای جلو، ایربگهای پردهای برای سرنشینان جلو و عقب و ایرب

هایلوکس در نسخههای پایه معمولاً با دو ایربگ (راننده و سرنشین جلو) عرضه میشود. اما در مدلهای فولآپشن و جدیدتر، تعداد ایربگها به ۶ یا حتی ۷ عدد (ای
نظرات کاربران
نظری وجود ندارد.
برای ثبت نظرات خود ابتدا وارد حساب کاربری شوید.